Merchandising
Promotion
Sales
Versiunea in Romana English Version

Blog

FMCG Marketing & Distributie companie specializata in servicii externalizate de vanzari, merchandising si promovare, cu experienta relevanta in retail, va tine la curent cu cele mai noi stiri si practici in domeniu. Intr-o industrie competitiva precum cea a retailului, cunoasterea solutiilor disponibile pentru promovarea produselor dvs. este esentiala in alegerea celor mai eficiente servicii de merchandising si promovare.

Urmareste cele mai noi stiri despre merchadising precum si beneficiile generate de serviciile de retail audit, sales force, promotion pe blogul FMCG Marketing & Distributie. 

 

 

Utilitatea manualelor de merchandising

Utilitatea manualelor de merchandising

Luni, 19 2016

 

Merchandising-ul inglobeaza totalitatea activitatilor de amplasare si prezentare a produselor unui brand, la nivelul magazinului. Manualele de merchandising dedicate acestor practici strategice contin o serie de tehnici de prezentare utilizate cu succes de-a lungul timpului si care pot fi aplicate personalizat afacerii dumneavoastra pentru cresterea vanzarilor si a vizibilitatii brand-urilor.

Promovarea produselor la nivel de retail, in magazin, presupune utilizarea tuturor acestor teorii si tehnici promotionale, atat pentru a maximiza vanzarile, dar si pentru a face experienta de cumparare mai placuta pentru client.

 

Tehnici de merchandising

Un manual de merchandising va cuprinde atat informatii despre dezvoltarea conceptelor specifice de-a lungul timpului, precum trade marketing, visual marketing sau category management, cat si informatii despre principalele metode si tehnici utilizate in acest domeniu pentru intelegerea comportamentului consumatorului.

Tipologia consumatorului este studiata in detaliu in pregatirea manualelor de merchandising. Un astfel de manual va va oferi si informatii despre factorii demografici, psihologici si conjuncturali, totul pentru a intelege mai bine comportamentul consumatorilor produselor dumneavoastra.

Expertii nostri FMCG Management pot crea un manual de merchandising potrivit nevoilor dumneavoastra. Beneficiile utilizarii unui astfel de manual, completat cu un training complet pentru echipa dumneavoastra sunt numeroase. Urmand un astfel de curs de merchandising, compania va putea intelege mai bine clientul si modul in care acesta ia deciziile de cumparare si va putea aplica strategii de amplasare si promovare a produselor in asa fel incat acestea sa fie mereu vizibile si la indemana consumatorilor finali.

Tehnicile de merchandising pot fi adaptate in functie de tipul de produs pentru care se doreste promovarea. Moduri utilizate frecvent pentru promovarea in magazin includ:

-        plasarea strategica la raft;

-        semnalizarea adecvata a raftului dedicat produsului;

-        gruparea produselor similare;

-        semnalizarea produselor promotionale;

-        panouri publicitare in interiorul magazinului.

 

Echipa FMCG Management va pune la dispozitie un numar de servicii ce pot fi adaptate in functie de nevoile specifice ale brand-ului. Va oferim atat servicii directe de merchandising de baza cat si posibilitatea de a dezvolta aceasta ramura prin accesul la programe si manuale de merchandising precum si training in domeniu.

 

Implementarea conceptelor de merchandising

Utilizarea unui manual de merchandising va poate fi de ajutor pentru a gasi acele solutii initiale necesare pentru o mai buna promovare a brand-ului. Tehnicile prezentare in cadrul manualului vor fi adaptate in functie de specificul produslui. Cea mai importanta utilitate a unui manual de tehnici de merchandising este aceea ca strategiile de visual merchandising pot fi transpuse din teorie in practica.

Prezentarea standului sau raftului produsului este importanta pentru succesul vanzarilor dar si pentru imaginea pe care produsul o transmite si imprima asupra consumatorului. Unele studii au demonstrat ca este nevoie de circa sapte secunde pentru a atrage atentia clientului asupra standului sau a raftului.

O amplasare particularizata a brand-ului si urmarirea crearii unei imaginii anume de brand se poate realiza cu ajutorul unui manual de merchandising si/sau cu ajutorul unor programe de training speciale.

Puteti contacta echipa noastra de merchandising pentru mai multe detalii despre tehnici promotionale.