Merchandising
Promotion
Sales
Versiunea in Romana English Version

Blog

FMCG Marketing & Distributie companie specializata in servicii externalizate de vanzari, merchandising si promovare, cu experienta relevanta in retail, va tine la curent cu cele mai noi stiri si practici in domeniu. Intr-o industrie competitiva precum cea a retailului, cunoasterea solutiilor disponibile pentru promovarea produselor dvs. este esentiala in alegerea celor mai eficiente servicii de merchandising si promovare.

Urmareste cele mai noi stiri despre merchadising precum si beneficiile generate de serviciile de retail audit, sales force, promotion pe blogul FMCG Marketing & Distributie. 

 

 

Beneficiile unui program de retail audit

Beneficiile unui program de retail audit

Vineri, 16 2016

Un program de retail audit implementat corect va poate oferi o imagine completa si obiectiva despre unele probleme cu care s-ar putea confrunta compania dumneavoastra in ceea ce priveste perceptia brandului si modul in care sunt prezentate si amplasate produsele in magazinele in care sunt comercializate.

Programul de retail audit include o evaluare completa a unuia sau a mai multor magazine, la cererea clientului. Este recomandat ca acest proces sa fie efectuat de catre o companie specializata in retail audit, pentru a asigura o evaluare externa obiectiva. FMCG Marketing & Distributie ofera astfel  de servicii de retail audit.



Programul de retail audit

Programul de retail audit poate fi implementat de orice companie care doreste sa afle mai multe informatii obiective despre modul in care sunt prezentate produsele la raft si cum este perceput brandul. Evaluarea se bazeaza pe analizarea modului in care produsul este pozitionat in magazin, daca prezentarea si aranjamentul la raft sunt conforme cu planogramele si daca lantul de magazine utilizeaza cele mai bune practici pentru a maximiza vanzarea produsului.

Analiza retail audit poate include si informatii despre modul in care au functionat in trecut anumite tehnici promotionale, precum ofertele speciale sau mostrele gratuite. Retail audit-ul este o evaluare ce poate avea un rol foarte important in gasirea unor solutii potrivite pentru cresterea vanzarilor.

 

La finalul unui program de retail audit clientul poate avea acces la o baza de date ce va cuprinde urmatoarele informatii:

  • evolutia si comportamentul consumatorilor in raport cu produsele de pe raft;

  • gradul de succes al activitatilor promotionale conexe: plasari secundare, promotii speciale, materiale promotionale, etc.;

  • evaluarea echipei de promovare sau merchandising

 

Mai mult decat atat, raportul de retail audit furnizat de catre FMCG va contine analize lunare cu privire la evolutia pietei si tendintele actuale. Clientul poate alege sa primeasca si rapoarte saptamanale, utile pentru a implementa actiuni si solutii imediate.

 

Cine beneficiaza de pe urma unui audit retail?

 

Programul de retail audit este destinat companiei care comercializeaza un anumit produs, pentru a obtine o imagine clara asupra perceptiei brand-ului si a vanzarii efective a produsului in magazin. De asemenea, un audit poate avea efecte benefice si pentru consumator, daca la final sunt implementate tehnicile recomandate pentru imbunatatirea prezentarii in magazin.

 

Beneficiile unui program de retail audit sunt evidente atat la nivelul managementului de top cat si la nivel regional. Un raport deretail audit va va oferi informatii importante despre merchandising si modul in care acesta poate fi implementat cu succes atat pe parcursul anului cat si sezonier. Mai mult decat atat, in urma unei astfel de evaluari veti putea implementa tehnici personalizate pentru segmentul de piata caruia va adresati pentru a mentine nivelul de satisfactie al clientilor.



Programul de retail audit este adaptat nevoilor clientului si specificului produsului evaluat in store. Echipa noastra de experti de la FMCG  Management va poate oferi servicii complete, inclusiv retail audit.