Merchandising
Promotion
Sales
Versiunea in Romana English Version

Blog

FMCG Marketing & Distributie companie specializata in servicii externalizate de vanzari, merchandising si promovare, cu experienta relevanta in retail, va tine la curent cu cele mai noi stiri si practici in domeniu. Intr-o industrie competitiva precum cea a retailului, cunoasterea solutiilor disponibile pentru promovarea produselor dvs. este esentiala in alegerea celor mai eficiente servicii de merchandising si promovare.

Urmareste cele mai noi stiri despre merchadising precum si beneficiile generate de serviciile de retail audit, sales force, promotion pe blogul FMCG Marketing & Distributie. 

 

 

Rolul promotiilor in fidelizarea clientilor

Rolul promotiilor in fidelizarea clientilor

Marti, 13 2016

 

 

Promotiile sau programele pentru fidelizarea clientilor au o mare importanta in cadrul strategiei de marketing utilizata de companie. Acestea sunt gandite pentru a incuraja clientii sa continue sa foloseasca mprodusele companiei, oferindu-le diverse cupoane, produse promtionale sau preturi speciale. Rolul promotiilor este fidelizarea clientilor insa in acelasi timp si incurajarea lor pentru a incerca sau folosi produse aditionale ale aceleiasi companii.

FMCG Marketing & Distributie va poate oferi o strategie completa de promovare care va include diferite tipuri de promotii adecvate produselor comercializate de dumneavoastra in marile lanturi de retail din tara.

 

Promotiile si strategia de marketing

Promotiile oferite de companii pentru o anumita gama de produse au o importanta aparte atat pentru fidelizarea clientului cat si pentru o mai buna intelegere a profilului consumatorului. Pentru companie, un program de loialitate sau o campanie promotionala (de obicei desfasurata pe o perioada finita de timp) poate duce la cresterea notorietatii, dar si a vanzarilor. Promotiile au o dubla valoare in ceea ce priveste clientii: ele reprezinta o oportunitate pentru a atrage atentia unor clienti noi dar sunt si o metoda pentru a ramane in atentia clientilor mai vechi, obisnuiti deja cu produsele companiei.

O oferta promotionala poate reprezenta si o puternica unitate de masura a dorintelor, nevoilor si preferintelor clientului. O campanie promotionala poate oferi detalii importante despre comportamentul clientilor si modul in care sunt dispusi sa cheltuie in cadrul acestor evenimente speciale. Tot in urma unei astfel de campanii, compania va avea acces la date reale privind eficienta strategiei de marketing implementata pana in acel moment, prin observarea reactiei publicului tinta la noua campanie.

Tehnicile promotionale pot fi adaptate in functie de nevoile specifice ale companiei, de sezon sau de anumite produse.

 

Importanta promotiilor pentru clienti

Un client fericit este un client fidel, iar promotiile contribuie in mare masura la pastrerea interesului pentru un anumit produs sau serviciu. Acest tip de reclama poate avea un impact pozitiv asupra afacerii dumneavoastra nu numai datorita castigurilor imediate dar si pentru ca reuseste sa ii transmita clientului un mesaj important: compania se distinge de alti competitori de pe piata prin ofertele si promotiile sale unice.

De asemenea promotiile arata faptul ca se doreste apropierea companiei de client si ca aceasta investeste in metode menite sa faciliteze atat accesul la produsele sale cat si culegerea de feedback autentic direct de la consumatorul final. Tehnicile promotionale faciliteaza comunicarea directa cu acesta si prin urmare pot reprezenta instrumente utile pentru cercetarea de marketing.

FMCG Management va poate oferi solutii de retail marketing si va poate asigura o mai buna prezenta pe piata prin utilizarea eficienta a promotiilor pentru produsele dumneavoastra. Va rugam sa ne contactati pentru mai multe detalii privind gama completa a serviciilor noastre, precum si o oferta personalizata pentru obiectivele afacerii dumneavoastra.