Merchandising
Promotion
Sales
Versiunea in Romana English Version

Blog

FMCG Marketing & Distributie companie specializata in servicii externalizate de vanzari, merchandising si promovare, cu experienta relevanta in retail, va tine la curent cu cele mai noi stiri si practici in domeniu. Intr-o industrie competitiva precum cea a retailului, cunoasterea solutiilor disponibile pentru promovarea produselor dvs. este esentiala in alegerea celor mai eficiente servicii de merchandising si promovare.

Urmareste cele mai noi stiri despre merchadising precum si beneficiile generate de serviciile de retail audit, sales force, promotion pe blogul FMCG Marketing & Distributie. 

 

 

Cum alegem materialele potrivite pentru promovarea in-door (POSM)?

Cum alegem materialele potrivite pentru promovarea in-door (POSM)?

Vineri, 09 2016

 

 

Scopul si beneficiile publicitatii in-door

Publicitatea in-door este o forma de reclama ce are loc in locatii inchise cu trafic mare, scopul sau fiind acela de a promova produse si servicii catre publicul tinta care frecventeaza aceste locatii. Impactului crescut al acestui tip de promovare este dat de transmiterea mesajului dorit exact in momentul luarii deciziei de achizitie.

Locatiile unde promovarea in-door are cele mai bune rezultate sunt lanturile de hypermarket-uri si centrele comerciale. Aici FMCG Marketing & Distributie  vine in ajutorul producatorilor, furnizorilor si distribuitorilor de produse de larg consum, cu solutii de promovare de inalta calitate.

O metoda eficienta de promovare in-door oferita de FMCG este distributia si amplasarea POSM (point of sale materials).

 

Ce sunt si cum se folosesc POSM?

Folosirea POSM-ului este o metoda rapida de promovare in-door a produselor noi sau a celor promotionale. POSM-ul se amplaseaza in punctele de vanzare cum ar fi centrele comerciale, market-uri, hipermaketuri sau in alte locatii inchise unde produsele comercializate vor beneficia de o vizibilitate crescuta cu ajutorul acestora.

POSM-urile prezente la raft targeteaza in special consumatorii care nu sunt loiali unei anumite marci si pe cei sensibili la ofertele de pret.  De cele mai multe ori sunt folosite pentru a atrage atentia asupra unei oferte sau reduceri dar exista cazuri cand au scopul de a semnaliza produse sau sortimente noi.

 

Tipuri de POSM

POSM se prezinta sub forma unor dispozitive de tip display, bannere, standuri expozitionale, vitrine, dar si suporturi plexiglas pentru brosuri, leaflet display sau acrilic display.

Shelf linere-ele, shelf talk-ere si wobblere sunt folosite pentru a acapara atentia si a transmite informatii legate de pret, promotie sau disponibilitate la raft. Acestea sunt asezate in locuri de maxima vizibilitate pentru a determina alegerea produselor expuse.

Aceste sisteme de expunere profesionale, standuri sau vitrine expozitionale pot fi luminate la cererea clientului prin sisteme de iluminare led.

 

Oferta si serviciile FMCG Management

Pentru ca totul sa fie mai usor pentru clientii nostri, serviciile de instalare POSM al FMCG Management & Distributie vin insotite de programe de merchandising, auditari, precum si servicii de vanzari externalizate.

Oferim servicii de mercantizare, auditare si instalare POSM care asigura clientilor vizibilitate, notorietate, dar si cresterea vanzarilor. Pentru o promovare eficienta in-door, produsele promovate sunt expuse si prezentate la raft, semnalizate prin materiale POSM atragatoare, iar  platforma noastra online de raportareofera clientilor posibilitatea de a vizualiza si descarca rapoarte si imagini privind activitatea realizata zilnic la raft.  Pentru o oferta personalizata sau mai multe detalii referitoare la oferta noastra va rugam sa ne contactati.