Merchandising
Promotion
Sales
Versiunea in Romana English Version

Blog

FMCG Marketing & Distributie companie specializata in servicii externalizate de vanzari, merchandising si promovare, cu experienta relevanta in retail, va tine la curent cu cele mai noi stiri si practici in domeniu. Intr-o industrie competitiva precum cea a retailului, cunoasterea solutiilor disponibile pentru promovarea produselor dvs. este esentiala in alegerea celor mai eficiente servicii de merchandising si promovare.

Urmareste cele mai noi stiri despre merchadising precum si beneficiile generate de serviciile de retail audit, sales force, promotion pe blogul FMCG Marketing & Distributie. 

 

 

5 sfaturi pentru merchandising visual

5 sfaturi pentru merchandising visual

Vineri, 04 Octombrie 2016

 

 

Visual merchandising-ul reprezinta o tehnica de vanzari utilizata frecvent in cadrul magazinelor, bazata pe design-ul si amplasarea zonei de shopping pentru a maximiza vanzarile. Aceasta tehnica este una subtila si tine cont in cele mai multe dintre cazuri de comportamentul cumparatorului si de preferintele acestuia. Un client multumit de asezarea generala in magazin, de usurinta cu care gaseste produsele dorite, precum si de modul in care ii sunt prezentate ofertele, va fi cu siguranta mai tentat sa cumpere. Specialistii FMCG Management va prezinta cinci sfaturi importante pentru o campanie de visual merchandising de succes.

 

1.     Folisiti principiile fundamentale din design

O buna cunoastere a principalelor elemente de design va poate ajuta sa aplicati acele strategii-cheie, care fac diferenta. Un element pe care ochiul uman il percepe ca fiind placut sau atractiv tine cont de cateva principii de baza precum amplasarea liniilor, forma, dimensiunea sau textura produselor. Aceste elemente pot fi integrate in cadrul planului de merchandising general, dar si in cazul planului de merchandising pentru produse sezoniere.

 

2.     Utilizati standuri atractive

Un stand promotional trebuie sa atraga atentia, insa detaliile pot face diferenta in cazul standurilor si rafturilor permanente. De asemenea, ambianta din magazin este foarte importanta. Clientii nu trebuie sa se simta constransi de spatii prea mici sau supra-aglomerate, iar rafturile nu trebuie sa fie prea incarcate.

 

3.     Oferiti suficiente indicatii despre amplasarea standului

Un stand amenajat special in cadrul magazinului trebuie semnalat corespunzator, mai ales in cazul magazinelor mari, cum este cazul hypermarket-urilor. Un banner sau semnal luminos poate fi amplasat in fata magazinului pentru a semnala mai bine oferta.

 

4.     Integrati standul in imaginea de ansamblu a magazinului

Un stand nou amplasat trebuie sa se integreze natural in imaginea de ansamblu a magazinului. Acest lucru este important mai ales pentru standurile cu produse sezoniere. Un stand nou poate oferi si ceva inedit in plus: puteti integra elemente interactive pentru clienti.

 

5.     Nu va limitati sursele de inspiratie

Acest ultim sfat se leaga de creativitate. Puteti folosi mai multe surse din care sa va inspirati pentru design-ul urmatorului stand sau pentru design-ul si amplasarea din interiorul magazinului. Visual merchandising-ul se bazeaza pe puterea imaginii, prin urmare va puteti inspira din numeroase surse pentru imagini cu impact puternic asupra privitorului.

Imaginea magazinului se creaza inca dinainte ca un client sa paseasca inauntrul acestuia. Nu uitati ca pe langa aplicarea tehnicilor de visual merchandising in interior sa alocati atentia necesara si exteriorului magazinului.

 

Visual merchandising-ul poate fi de mare ajutor pentru a creste vanzarile unui magazin, insa aceasta strategie functioneaza cel mai bine atunci cand este implementata alaturi de alte strategii de mechandising. Expertii nostri va pot raspunde la intrebari si va pot oferi servicii potrivite tipului de magazin si categoriei de clienti targetata.

 

De asemenea va putem pune la dispozitie si alte servicii, precum cele specializate in promovare sau vanzari.