Merchandising
Promotion
Sales
Versiunea in Romana English Version

Blog

FMCG Marketing & Distributie companie specializata in servicii externalizate de vanzari, merchandising si promovare, cu experienta relevanta in retail, va tine la curent cu cele mai noi stiri si practici in domeniu. Intr-o industrie competitiva precum cea a retailului, cunoasterea solutiilor disponibile pentru promovarea produselor dvs. este esentiala in alegerea celor mai eficiente servicii de merchandising si promovare.

Urmareste cele mai noi stiri despre merchadising precum si beneficiile generate de serviciile de retail audit, sales force, promotion pe blogul FMCG Marketing & Distributie. 

 

 

Beneficiile apelarii la un program de merchandising

Beneficiile apelarii la un program de merchandising

Vineri, 07 2016

FMCG Marketing&Distributie reprezinta optiunea cea mai buna pentru companiile cu produse de larg consum ce doresc sa intre pe piata din Romania folosindu-se de un numar minim de personal si infrastructura.

Pentru ca o afacere sa functioneze este esential ca serviciile/produsele acesteia sa fie prezentate intr-un mod atragator, trebuie retinut faptul ca a avea informatiile potrivite la momentul potrivit reprezinta un factor esential in succesul unei campanii de vanzari. 

In cel mai simplu mod spunem despre comercializare ca poate constitui maniera in care merchandiser-ul prezinta produsele de vanzare catre consumator, atat forma, dar si continutul acestora. La cel mai de baza nivel, importanta acestui serviciu este reflectata in vanzari. Magazinele ce dau spre consumatori produse trebuie sa faca o anumita suma de bani periodic pentru a ramane pe piata.

Din multe puncte de vedere, importanta serviciilor de merchandising sta in abilitatea de a manipula psihologic clientul. Majoritatea produselor din orice magazine nu reprezinta o necesitate pentru om, dar folosind tactici vizuale precum culoarea, forma si alte asociatii create prin imaginatie conving clientul sa cumpere sau cel putin sa se gandeasca la aceasta optiune cand vine vorba de un anumit produs.

O buna tehnica se ingrijeste de aranjarea si stilizarea produselor pe raft, si mai mult de atat, fiind o componenta integrala a imaginii de afaceri, se ocupa de evaluarea parerilor clientului si de crearea unui mediu propice pentru acesta ce il va incuraja sa se intoarca si/sau sa isi indrepte atentia spre alte produse din aceeasi gama.

Selectia, recrutarea, angajarea, instruirea, asigurarea de sedii, coordonarea si mentinerea propriilor departamente de merchandising pot ajunge intr-adevar sa fie foarte costisitoare, insa noi va oferim solutia, si anume, parteneriat cu FMCG Marketing&Distributie.  Avand sedii in mai multe orase din tara, existand peste 300 de merchandiseri si peste 1000 de promoteri specializati pe activitati de vanzari, noi oferim promptitudine si profesionalism. Fiecare manager FMCG s-a dezvoltat profesional si a lucrat intr-o anumita regiune, iar conexiunile si cunostintele din piata locala, combinate cu experienta in promovarea si merchandisarea produselor precum si coordonarea echipei ne fac sa oferim cea mai inalta performanta si calitate. Modificarile pe parcursul unui proiect au loc fara costuri suplimentare.

Aceasta tactica comerciala desfasurata in timpul si dupa vanzarea unui produs mareste numarul de clienti, creste vanzarile si construieste o loialitate, caci e mult mai probabil ca o persoana sa se intoarca intr-un loc in care produsele au fost prezentate intr-un mod de exceptie si in care au avut parte de promovare de incredere.

In ultimii ani, desi a fost considerata in trecut ceva care nu e necesar, s-a demonstrat ca activitatea de merchandising si promovare a produselor aduc rezultate semnificativ mai bune si ca este ceva de care o companie de success nu se poate lipsi. Flexibilitatea, onestitatea, fair-playul, calitatea inalta a serviciilor la cele mai competitive preturi, ne recomanda ca fiind cea mai potrivita solutie pentru compania dumnoavoastra!