Merchandising
Promotion
Sales
Versiunea in Romana English Version

Blog

FMCG Marketing & Distributie companie specializata in servicii externalizate de vanzari, merchandising si promovare, cu experienta relevanta in retail, va tine la curent cu cele mai noi stiri si practici in domeniu. Intr-o industrie competitiva precum cea a retailului, cunoasterea solutiilor disponibile pentru promovarea produselor dvs. este esentiala in alegerea celor mai eficiente servicii de merchandising si promovare.

Urmareste cele mai noi stiri despre merchadising precum si beneficiile generate de serviciile de retail audit, sales force, promotion pe blogul FMCG Marketing & Distributie. 

 

 

Cum ajuta un program de mystery shopping la imbunatatirea afacerii dumneavoastra?

Cum ajuta un program de mystery shopping la imbunatatirea afacerii dumneavoastra?

Luni, 26 2016

 Cum ajuta un program de mystery shopping la imbunatatirea afacerii dumneavoastra?

 

Mystery shopping reprezinta o metoda aparte de evaluare a serviciilor oferite de catre o anumita companie, prin intermediul informatiilor primite de la un voluntar ce actioneaza in calitate de client sub acoperire. Acest proces direct de evaluare poate fi utilizat pentru o mai buna intelegere a serviciilor oferite de catre competitori sau pentru a evalua serviciile propriei companii, mai exact modul in care sunt implementate in mod direct, in magazin, politicile si practicile specifice.

FMCG Marketing & Distributie va pune la dispozitie o gama larga de solutii pentru promovare, inclusiv servicii de tip mystery shopper, dar si servicii de merchandising si vanzari.

 

Avantajele implementarii unui program de mystery shopping

Un program de mystery shopping va poate oferi raspunsuri rapide si directe cu privire la modul in care se desfăsoara serviciile din cadrul magazinelor dumneavoastra. O evaluare de tipul „client secret” va ofera o perspectiva aparte, din punctul de vedere al clientului si va poate ajuta sa implementati noi strategii pentru a imbunatati calitatea serviciilor. Informatiile centralizate in urma unei astfel de evaluari pot fi foarte utile in realizarea unor schimbari pentru a imbunatati nivelul de satisfactie al clientului.

 

FMCG Marketing & Distributie va poate recomanda sa utilizati programul de mystery shopping pentru a:

-          analiza serviciile competitorilor;

-          obtine informatii cu privire la perceptia brand-ului;

-          evalua eficienta echipei sau a angajatilor;

-          evalua procedurile interne

 

Utilizarea unui program de mystery shopping

 

FMCG Marketing & Distributie va poate ajuta sa implementati cu succes un program de mystery shopping. Specialistii nostri vor lucra impreuna cu dumneavoastra pentru a crea un plan strategic in baza unui buget existent. Tot in cadrul etapei preliminare este trasat programul sesiunilor de mystery shopping si se realieaza o lista de obiective si rezultate asteptate in urma incheierii acestei activitati.

 

Echipa noastra se va ocupa de toate elementele necesare implementarii unei astfel de evaluari, incepand cu selectarea cumparatorilor secreti, training-urile speciale si evaluarile periodice. Mysery shopping-ul este una din strategiile de promovare ce pot fi utilizate de catre companiile din Romania.

 

Pentru mai multe informatii cu privire la programele de mystery shopping ne puteti contacta, iar noi vom raspunde cu o oferta personalizata.