Merchandising
Promotion
Sales
Versiunea in Romana English Version

Blog

FMCG Marketing & Distributie companie specializata in servicii externalizate de vanzari, merchandising si promovare, cu experienta relevanta in retail, va tine la curent cu cele mai noi stiri si practici in domeniu. Intr-o industrie competitiva precum cea a retailului, cunoasterea solutiilor disponibile pentru promovarea produselor dvs. este esentiala in alegerea celor mai eficiente servicii de merchandising si promovare.

Urmareste cele mai noi stiri despre merchadising precum si beneficiile generate de serviciile de retail audit, sales force, promotion pe blogul FMCG Marketing & Distributie. 

 

 

Profilul unui om de vanzari bun

Profilul unui om de vanzari bun

Marti, 15 Noiembrie 2016

Cresterea vanzarilor este dorinta oricarui producator si distribuitor. Pentru rezultate bune in aceasta directie o importanta deosebita o au oamenii de vanzari. Afla mai multe despre care ar trebui sa fie caracteristicile acestora:

Regula de merchandising FEFO

Regula de merchandising FEFO

Joi, 10 Noiembrie 2016

Tehnica FEFO prioritizeaza vanzarea produsele cu durata mai mica de expirare si este potrivita mai ales in industria alimentara.

Regula de merchandising FIFO

Regula de merchandising FIFO

Luni, 07 Noiembrie 2016

Regulile de merchandising au ca scop eficientizarea serviciilor si astfel, obtinerea celor mai bune rezultate in vanzari. FIFO este o metoda de inventariere care porneste de la premiza ca primele bunuri inventariate vor fi si primele vandute.

5 sfaturi pentru merchandising visual

5 sfaturi pentru merchandising visual

Vineri, 04 Noiembrie 2016

Visual merchandinsing-ul este o strategie utila in cresterea vanzarilor in magazine, care are la baza impactul pe care imaginile il pot avea asupra cumparatorilor.

Diferenta dintre strategiile orizontale de merchandising si cele verticale

Diferenta dintre strategiile orizontale de merchandising si cele verticale

Miercuri, 02 Noiembrie 2016

Strategiile de merchandising includ recomandari cu privire la modul in care sunt expuse produsele la raft. Strategiile de merchandising pe orizontala sau verticala pot duce la cresterea vanzarilor, prin amplasarea corecta a produselor la raft.

Merchandising pentru produsele sezoniere - reguli si strategii

Merchandising pentru produsele sezoniere - reguli si strategii

Joi, 20 Octombrie 2016

In perioadele de sarbatori implementarea unor strategii pentru merchandising de sezon pot face o mare diferenta in volumul de vanzari. Modul in care sunt expuse produsele la raft, promotiile, sunt doar cateva din serviciile merchandising relevante.

Strategii back-to-school pentru retaileri locali

Strategii back-to-school pentru retaileri locali

Vineri, 14 Octombrie 2016

Inceperea scolii este una din perioadele din an care impun strategii de marketing pentru a genera vanzari cat mai ridicate pentru retaileri locali. Iata ce tehnici promotionale poti lua in calcul:

Beneficiile apelarii la un program de merchandising

Beneficiile apelarii la un program de merchandising

Vineri, 07 Octombrie 2016

Pentru ca afacerea ta sa aiba rezultate pozitive pe o perioada indelungata este esential ca serviciile/produsele acesteia sa fie prezentate intr-un mod atragator.

Indicatori de performanta ai unui program de merchandising

Indicatori de performanta ai unui program de merchandising

Luni, 03 Octombrie 2016

Care sunt cei mai importanti indicatori pentru succesul unui program de merchandising? FMCG Management va sta la dispozitie cu informatii personalizate.

ABC-ul merchandising-ului

ABC-ul merchandising-ului

Joi, 29 Septembrie 2016

Activitatile de merchandising sunt cel mai bine descrise cu ajutorul unor termeni specifici. Aflati de la expertii nostri care sunt cele mai des utilizate cuvinte si care este sensul acestora.

Cum ajuta un program de mystery shopping la imbunatatirea afacerii dumneavoastra?

Cum ajuta un program de mystery shopping la imbunatatirea afacerii dumneavoastra?

Luni, 26 Septembrie 2016

Un program de Mystery Shopping este un instrument de evaluare proeminent, care poate contribui la asigurarea imbunatatirii continue a nivelului serviciilor oferite.

Cand e bine sa apelezi la externalizarea fortei de vanzari?

Cand e bine sa apelezi la externalizarea fortei de vanzari?

Joi, 22 Septembrie 2016

Metoda externalizarii fortei de vanzari se aplica foarte bine companiilor mici si mijlocii care nu isi permit sa investeasca intr-un departament intreg de vanzari.

Utilitatea manualelor de merchandising

Utilitatea manualelor de merchandising

Luni, 19 Septembrie 2016

Manualele de merchandising contin teorii si tehnici promotionale utile in cresterea vanzarilor si a vizibilitatii produselor dvs.

Beneficiile unui program de retail audit

Beneficiile unui program de retail audit

Vineri, 16 Septembrie 2016

Un program de retail audit poate oferi informatii importante despre brand. Acest program este adaptat nevoilor clientilor, astfel, de beneficiile lui se pot bucura si consumatorii.

Rolul promotiilor in fidelizarea clientilor

Rolul promotiilor in fidelizarea clientilor

Marti, 13 Septembrie 2016

Care este rolul promotiilor pentru fidelizarea clientilor? Companiile pot utiliza cu succes promotiile pentru a atrage clienti noi si a-i pastra pe cei vechi.

Cum alegem materialele potrivite pentru promovarea in-door (POSM)?

Cum alegem materialele potrivite pentru promovarea in-door (POSM)?

Vineri, 09 Septembrie 2016

POSM-urile sunt o metoda de merchandising folosita pentru atragerea atentia asupra unor oferte sau reduceri.

Merchandisingul, o necesitate pentru cresterea vanzarilor

Merchandisingul, o necesitate pentru cresterea vanzarilor

Marti, 06 Septembrie 2016

Merchandisingul reprezinta mai mult decat o pozitionare corecta si atractiva a produselor. O strategie eficienta si orientata catre client va maximiza volumul vanzarilor.